Jaa tämä sivu Facebookissa!

Hamppumarssi 2012: Turusta linja-autokuljetus Helsinkiin

Turun seudun kannabisyhdistys järjestää linja-autokuljetuksen Helsingin hamppumarssille toukokuun 5. päivä. Tänä vuonna Turussa ei siis marssita keväällä, vaan suuntaamme joukolla maamme pääkaupunkiin, jossa kannabiksen laillista asemaa koskevat päätökset tiettävästi tehdään.

Hm2012 Kyyti WebflyerTurku ei kuitenkaan ole jäämässä tänäkään vuonna ilman kannabiskulttuuriannostaan, vaikka keväinen hamppumarssi raahustetaankin Helsingissä: poikkeukselliseen järjestelyyn päädyttiin yhdistyksen kevätkokouksessa, jossa esitettiin myös erillisen ulkoilmatapahtuman järjestämistä myöhemmin kesällä.

TuSKY:n jäsenille linja-autokuljetus on ilmainen ja ilmoittautuminen sujuu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen . Ei-jäsenet voivat ilmoittautua retkelle maksamalla tilillemme (FI90 1590 3500 5195 31) 5 euron varausmaksun 30.4. mennessä.

Linja-auto lähtee 5.5. kello 10.30 Turun linja-autoasemalta ja on perillä Helsingissä noin kello 13.00. Hamppumarssi lähtee liikkeelle Hesperian puistosta kello 14.00. Takaisin Turkuun suuntaamme kello 17.00 ja saavumme Turun linja-autoasemalle - jos luoja suo - kello 19.00. Tarvittaessa linja-autoon voidaan noukkia osallistujia kyytiin esimerkiksi Salosta.

Tulostuskelpoisen flyeri-arkin voit ladata tästä (16Mt).

Security code
Refresh